תקופת הקורנה היא אחת התקופות הקשות ביותר לבעלי עסקים קטנים, עסקים אלו מבינים יותר מתמיד שאת העסק צריך לנהל בצורה מסודרת, מאורגנת מראש , לבנות את המותג שלהם נכון ולחזק את השיווק שלהם.
סדנת שיווק לעסק תעזור לכם להבין איך בונים תכניות שיווק, אילו נכסים דיגיטליים כדאי שיהיו לנו, איך לשווק נכון לקהל לקוחות קיימים ולייצר חווית לקוח טובה. חשוב לציין כי הסדנא לא מלמדת שימוש בפועל של מערכות או איך מנהלים קמפיינים ברשתות חברתיות.
מה נלמד בסדנא?
- האם אנחנו מכירים את העסק שלנו
- תכנון – איך מנהלים עסק מתוכנן, הצבת יעדים, ובניית תכנית שיווק
- שירות לקוחות – האם שירות הלקוחות שלנו מעביר חווית לקוח טובה
- נכסים דיגיטליים – אילו נכסים דיגיטלים קיימים ואיך נכון לנהל כל פלטפורמה: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב (גאנט ניהול רשתות חברתיות מתנה)
- דאטה – איך שומרים דאטה בצורה נכונה, אילו כלים עומדים לרשותנו במה צריך להתמקד ואיך מנהלים את זה נכון.
- איך לייצר תוכן חכם
מפגש ראשון – שעתיים וחצי
לנהל חווית לקוח טובה –
- האם אנחנו מכירים את העסק שלנו?
- תכנון – איך מנהלים עסק מתוכנן, הצבת יעדים, מה מסע הלקוח שלנו
- שירות לקוחות – האם שירות הלקוחות שלנו מעביר חווית לקוח טובה
מפגש שני – שעתיים וחצי
בניית תכנית שיווק לעסק –
- איך בונים תכנית שיווק – ממה מורכבת תכנית שיווק , ואיך מייצרים גאנט שיווק
- נכסים דיגיטליים – אילו נכסים דיגיטלים קיימים ואיך נכון לנהל כל פלטפורמה: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב
- איך מודדים את כל העסק הזה
מפגש שלישי – (שעתיים וחצי)
- דאטה –איך מנהלים דאטה בצורה נכונה
- איך מייצרים שיווק מבוסס דאטה – להוציא יותר מלקוחות קיימים
- אימייל מרקטינג – איך מייצרים תוכן חכם
בכל המפגשים תהיה התייחסות לעסקים המשתתפים בסדנא, דוגמאות מהשיווק שקיים להם היום