‬יועץ‭ ‬שיווקי‭ ‬ויזם עסקי.‭‬ מרצה‭ ‬מוביל‭ ‬במכללות‭ ‬לשיווק‭ ‬ובמרכז‭ ‬לצמיחה‭ ‬פיננסית‭ ‬של‭ ‬בנק‭ ‬הפועלים‭.‬

בעלים של משרד הפרסום Sense Agency, אשר ‬מלווה‭ ‬ובונה‭ ‬מותגים‭ ‬ונכסים‭ ‬דיגיטליים‭ ‬מזה‭ ‬כעשור.‬‭ ‬בין‭ ‬לקוחות המשרד: ‬ קבוצת‭ ‬טלדור‭, ‬ישראכרט‭,‬ בזקonline‬‭ ‬, חברת‭ ‬התקשורת ‭ ,‬015ה‬מכללה האקדמית‭ ‬הדסה, התזמורת האנדלוסית ירושלים, AGIO (ניהול סיכונים והשקעות פיננסיות) ועוד.
המשרד עוסק בניהול כלל צרכי השיווק, הפרסום והדיגיטל במקום אחד, כגון: עיצוב ופיתוח אתרים, קידום אורגני וממומן, קידום ושיווק ברשתות חברתיות, מיתוג ויצירת שפה אסטרטגית וקראיטיבית, קמפיינים פרסומיים, שירותי סטודיו ועוד.

בשל נסיונו הענף הן בעולמות השיווק והדיגיטל והן בעולמות ההוראה, הקים וייסד יוחנן את האקדמיה ללימודי וורדפרס - Word of Sense, אשר מציעה מגוון קורסים מקוונים, ללא צורך בידע קודם.

כיום יוחנן פועל במספר מיזמים, ביניהם הסטארטאפ gooo.co.il, שהינו פלטפורמת E-Commerce פשוטה, קלה ונוחה לתפעול (plug&play) לממכר פירות, ירקות ומוצרי מכולת שכונתיים. מטרת המיזם לסייע למכולות וירקנים השכונתיים להשאר רלוונטיים בשוק התחרותי ולהמשיך למכור לצרכן הדיגיטלי.

יוחנן הוא פעיל חברתי. הקים את ״מילואמניקים עצמאיים״, קבוצה אשר הגיעה להישגים והטבות לעצמאיים אשר משרתים שירות מילואים, ואת Daiii.co.il כוח אזרחי למאבק ביוקר המחייה.