1. תהיו רלוונטיים: לוח השנה מלא מועדים סביבם כמעט כל עסק יכול לייצר פוסטים רלוונטיים: תחילת שנת הלימודים, תחילת השנה האקדמית, חגים, חופשים ועוד. כך, יכולה יועצת המספקת שירותי הדרכת הורים להעלות לפני חופשת הקיץ פוסט הכולל מספר טיפים לחופשה משפחתית מוצלחת ונטולת לחצים; מאמן כושר יכול להעלות פוסט המזכיר לעוקביו כי “אחרי החגים” מתקרבים, וזה זמן מצוין לחזור לשגרת אימונים.
2. התייחסו לאירועים בזמן אמת: אירוויזיון, משחק כדורגל חשוב, הופעות המושכות עניין רב – כל אלו אירועים שניתן לייצר סביבם פוסטים המתייחסים לאירוע בזמן אמת, מייצרים עניין ואף מקדמים את העסק. כך לדוגמה, ניתן להעלות פוסטים הומוריסטים התומכים בנבחרת ישראל לקראת משחק חשוב, בעלים של בר יכול להזכיר לקהל הפוקד קונצרט של זמר בינלאומי כי הם מוזמנים בסופו לסגור את הלילה אצלו ועוד.
3. תמונה אחת שווה אלף מילים: לתמונות ולסרטונים יש כוח רב – הם מעוררים עניין ומושכים תשומת לב. שלבו בפוסטים שלכם תמונות וסרטונים מעוררי השראה, מצחיקים ומעניינים.
4. גרו את בלוטות המחשבה: עסקים רבים מתחזקים עמודי פייסבוק. כדי לייצר בידול הקדישו מחשבה לפוסטים שאתם מעלים, תנסו לייצר טקסטים אינטליגנטים, מעניינים, מצחיקים. כך, לדוגמא, ניתן לחשוב על מיתוסים נפוצים הקשורים לתחום העיסוק שלכם ולהפריך אותם, לשלב מחקרים רלוונטיים ולחשוב כיצד ניתן לרתום טרנדים עכשוויים לקידום העסק שלכם.
5. הניעו לפעולה: יצרו פוסטים אפקטיביים המניעים את הגולש לפעולה. מלבד המתבקש מאליו – עדכון על הטבות ומבצעים שיגרמו ללקוחות להזמין את השירות/מוצר שלכם – הזמינו את העוקבים שלכם להשתתף בפעילויות שונות שאתם יוזמים: סקרים קלילים שתעלו, חידונים קצרים ועוד.