רקע
מטרת התוכנית הינה לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להתקדם ב”אבולוציה הדיגיטלית” שלהם. בעקבות נתונים שאספנו מעשרות בעלי עסקים במחקר השטח שביצענו, זיהינו כי תקופת הקורונה היוותה זרז לשינוי בתפיסה הארגונית וקידמה תהליכי דיגיטציה ברבים מבתי העסק. בכל המקרים, ראינו שישנו צורך לעזור להם לעלות לשלב הבא “ולמסד” את הפעילות באונליין- ככלל, לצורך הגדלת המכירות ובפרט לשם המשך קיום הפעילות בעיתות משבר.
מטרת התוכנית
לסייע לעסקים זעירים-בינוניים להגדיל את קהל הלקוחות והמכירות, ע”י יצירת ערוצי תקשורת חדשים בזירת האונליין
קהל יעד
בעלי עסקים מהורטיקלים הנבחרים שאין באפשרותם להשלים תהליך מכירה באופן דיגיטלי
המיקוד הוא בשני ורטיקלים:
● עסקים בתחום המזון
● עסקים בתחום האופנה, אומנות, תכשיטים קוסמטיקה ועיצוב